söndag 18 maj 2008

Måndag


ska snart till skolan, börjar 10.20 - 14.30, och det ska man väll orka med, är ju inte många veckor kvar nu. plus att jag är i ett enormt behov av pengar just nu, men får ju studiebidraget 'snart', månadspengen och sen ska jag ju iväg till sweden rock i fyra dagar och jobba, sådär får jag ju in en massa extra money. göddie.

och idag har jag inget planerat att göra efter skolan, (förutom att plugga, som alltid står på listan) men de hinns med de med. men jag köpte ju lilaglittrig färg häromdagen, dem hade inte rosa, haha. så tänkte spraya om min cykel. bara de att man va tvungen att slipa och allt va de hette, men får väll ringa hit någon som kan hjälpa mig med de, sen sprayar jag själv, för det är gillar jag, ;D HAHA.

och min ponkieplutt kanske ska skriva prov på truck idag, hoppas hoppas, och på ett sätt inte för jag har lovat en sak om han klarar de, mohaha :) och när han har tagit de där förbaskade truck kortet, då har jag en mängd jobb till honom som jag ska söka ;D (plus att jag hoppas på de andra jobbet jag sökte åt honom här om dagen, för det är fast)

jo för ni anar inte hur mycket jag längtar till att flytta, vill de nu nu nu. det är typ de enda som snurrar runt i min lilla skalle just nu. allt för oss själva, stå på egna ben. och de bästa av allt är att både mamma och pappa tror på mig, (annars brukar man alltid få höra de här, och hur ska du klara dig, ekomoni, blablabla) men dem vet att jag klarar mig själv, att jag kan om jag bara vill. stöd kallas de, och jag älskar de. mamma till sin vän; jo lollo skulle ju flytta imorgon om hon kunde. (jo de kan du ge dig hundan på) men nu väntar vi bara på att niclas ska få ett jobb, sen ringer mamma dirr till han som hon känner, förtur till lägenheter är ju alltid bra, haha. nog pratat om de, längtar bara mer, ujuj.

Inga kommentarer: