torsdag 22 maj 2008

...


For iväg till skolan, hade damp på buss chauffören, åkte in på varenda jävla busshållsplats fast att ingen stod där! och sen hamnade han bakom en lastbil som stod och lasta ut varor i typ 10 min, jippi! fi.

väl i skolan, hade man svenska lektion, satt och skrev ytterst lite på min uppsats om barn språkutveckling. hade ingen ork, blev mest massa prat med ida :) sen blev de mat på de hela. och kopiera papper till våran filminspelning imorgon. sen fick jag stå och vänta på bussen i 20 minter, och sen sitta på den där förbannade bussen i 43 minuter, ja njuter av varenda minut, not. höll på att somna flera gånger på bussen, och sen när jag kom hem så la jag mig isängen och somnade direkt.

och nu vaknade jag för ett tag sen, sovit typ 1 och en halv timme, så jävla gött. väntar på att niclas ska komma hem från skolan så han kan hjälpa mig med min cykel. höh

Inga kommentarer: