torsdag 22 maj 2008

...


Jag och niclas, slipade min cykel och sen sprayade på med lila glittrig färg, var glitter precis överallt på hela baksidan, haha. men tror ni jag fick spraya? nix, typ 2 spray, för han var ju tydligen duktigare, haha. plus att vi orkade inte vara sådär super noga, men nu har den ialf fått lite pimp my bike ;P

sen sökte jag och niclas hundratals jobb till honom, haha. vet knappt vart vi har sökt, för norge jobbet börjar ändra riktning neråt, (YES!) haha, för niclas ville inte åka själv, för jimmy vill jobba här hemma i sverige, och jag gråter ju inte precis floder för de ;P.

på kvällen sen kom ialf, bullen, jimmy, arvid, wenkan, andy och elin förbi, blev att kolla på sanningens ögonblick och pimp my ride. och fifan så varmt de blir här inne när alla sitter, gosh är som en bastu nu, höhö.

och ni anar inte va jag längtar tills vi flyttar, då man har två soffor alla kan trängas i, och sängen i sovrummet, då man slipper att en hel hög sitter i sängen med skitiga jeans och täcken och allt blir helt skrynkliga, haha.

och imorgon blir det två lektioner, sen dra till min mammas jobb och filma in tre st säljsamtal, får se hur de går ;P haha..

Inga kommentarer: