söndag 11 maj 2008

Måndag


Helgen har spenderats i sätra för de mesta, första doppet i lördags då bara jag och ponk var där och myste.

och igår drog jag, bullen, niclas, jimmy, andy och elin till sätra, badade, och denna gång blev man iputtat, usch! och sen blev de en massa solning, och sen bad och lek med min torpedo, haha.

på kvällen sen skulle vi åkt till bullen och kollat film, men både jag och niclas var för trötta för att röra på oss, så vi hoppade in i en dusch, fixade mat. sen gick vi bort till ekholmen hämtade min cykel, sen la vi oss framför tv;n och kollade igenom program efter program. haha :) jag älskar att ha dig nära ..

och vissa personer slutar man aldrig att förvånas utav ..

jo nu snart ska jag traska till bussen, börjar 10.20-14.30 så endå rätt slappt. bara att bussen hem kan gå att dö, vill komma hem fort fort fort :P HAHA. & sen måste jag hålla mig borta ifrån stan, kan aldrig komma hem utan att ha köpt något. apuh.

Inga kommentarer: