onsdag 7 maj 2008

Torsdag


ojoj, säger bara redan torsdag? ;O fii va veckorna går fort, både bra och dåligt, vill ha sommarlov nununu, men sen har vi allt de där som måste vara klart i skolan, men men.

läste ialf igenom svenska häftet igår, och sen har jag gjort de en gång idag, vet inte hur mycket som har fastnat, men orkar inte bry mig så mycket, några poäng måste man ju kunna skrapa fram, men va är meningen att kunna hålla reda på fabler, konstsagor, sägner, sagor, schabloner osv ? ;S

aja, har ialf bara de provet idag sen slutar ja, gött som bara den. funderar på att gå hem och lägga mig på baksidan och försöka få lite färg, har ingen ork att hitta på något annat, om jag inte ska försöka få med mig någon att åka till biltema med mig och köpa rosa spray färg till min cykel :)


Inga kommentarer: