tisdag 6 maj 2008

...


nu när jag inte har något att göra, börjar tankarna rulla igång ..

men att de där med öland på midsommar, börjar kännas rätt åt helvete nu, inte en stugjävel kvar, (och hur lätt är de att få tag på en husbil/husvagn?) nae. och jag sätter mig inte i ett tält, visst en natt skulle gått bra men inte 3-4 nätter. never ever, man vet inte ens vart man har sina saker, och dem blir förstörda och allt. uschan.


plus att det känns som att flera tusen går käpp rätt åt helvete, jag måste planera, haha !

så jag och ponk satt igår och diskuterade på kvällen, varför inte hyra en stuga på tättö, loftahammar, blablabla? dra med grillen, packa ner all dricka och allt som hör till, är ni på? nära hem sen ifall vädret skulle bli åt helvete eller om något annat händer.

Inga kommentarer: