lördag 3 maj 2008

Lördag


Ja på kvällen efter jag hade kommit hem i tordags så kom Bullen, Niclas, Malin, Elin, Jimmy och andy på besök hit, snygg som jag var nyduschad och allt, haha. men blev att vräka i sig en macka, kolla lite tv, och sen åka ut på bus.

malin bytte om till sin outfit, och slängde upp röven i fönstret varje gång någon åkte förbi eller gick förbi, höhö. sen blev de köpetorp och hon skulle poosa järnet, haha, och bullen skulle skrämma oss i buskarna men va han inte visste var att de va ett 'träsk' med massa vatten, så efter ett tag kommer en halv blöt bullen upp 'amen förihelvete de va ju vatten'

& igår blev det att åka till ikano med bullen och niclas, de jag verkligen skulle köpa, va slut på stl, så då köpte jag en grön kofta istället, haha. sen efter allt tjat med killarna så åkte vi hem till mig och grillade kött, vitlökskrocketer, vitlöksbröd, svamp och tsatziki. mhm!

sen kom även jimmy förbi och vi spelade något spel geni, som var boooring för svåra frågor, haha och sen blev de monopol spel i några rundor. haha älskart.

& idag ska jag jimmy och niclas förbi mamma när hon tatuerar sig, kommer säkert bli skitsnyggt! sen ska jag även köpa niclas studentpresent så jag har de gjort, och sen något fint till mig, haha ;D

Inga kommentarer: