lördag 17 maj 2008

<3


älsklingen kom till mig igår natt, blev en hel mysig natt, massvis med prat och skratt. och sen fick jag äntligen sova. 'nae sov inte, prata' 'hörru, du ska va vaken med mig' haha. jag älskar dig sötnos.

sen vaknade jag super tidigt, hade vinklat persienerna fel, vrålhungirg och kissnödig, jobbigt! hah. slingrade ialf runt mina ben och armar runt älsklingen och pussade sönder honom. sen blev det att göra frukost och sätta på en tvättmaskin (välbehövt).

ska snart åka in till stan med mamma, hon ska visa tatueringen för max nu när den har läkt, och sen ska mamma köpa en väska till mig i skolavslutningspresent. 'ja men du vet, att du får inte använda den förns på skolavslutningen' naeedåå det är lugnt, haha :) man bugar och bockar. 'äntligen så bockas listan av sakta men säkert' och jag behöver inte göra av med så nedrans mycket pengar. sen ska vi även köpa lite annat smått och en platt tång till lillbrosan, så han slippet använda min hela tiden.

sen ikväll blir de mysmys med sofia, undra vad som hittas på där :)

Inga kommentarer: