lördag 24 maj 2008

Lördag


jo igår på kvällen blev det tacos, mums! sen kom alex, jimmy och niclas förbi och joinade mig i sängen framför talang. sen åkte vi hem till niclas och lekte, gissa vad lollo ritar, HAHA! :) 'du är verkligen sämst på att måla' haha, jag bara tackar och tar emot.

sen fick vi boring så vi åkte till bullen, där bullen och david satt och spelade tv spel. sen blev de krig vilka som skulle spela guitarr hero, och sen slocknade jag och alex, och sen vaknade jag och blev pigg påt, så spelade lite och tittade på porr (bullen visste vilka alla var) haha. och sen sanningens ögonblick, och då slocknade bullen, så jag väckte honom och han blev gääääälen. sen fick jag äntligen åka hem och sova, burr fick hoppa in i två kalla bilar, haha.

och nu har jag vart duktig och gjort frukost på sängen till min älskling, som alltid ;P duschat, dammsugit, dammat och skalat potatis. så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så vi kan äta. och vad hittas på sen? mhm ..

Inga kommentarer: