söndag 25 maj 2008

Söndag

Igår blev det att åka till Bullen. och vi var bara tvungna att köpa chips och godis enligt bullen, det var ett måste framför eurovision song contest. så jag bröt mitt löfte att ha uppehåll i en månad, klarade ialf 10 dagar haha. så köpte på mig godis, och sen blev de även en hamburgare från donken, ingen grillning för mig där, men glad att jag slapp äcklet, uschan.

hos bullen blev de att glo på de där, fick typ bara se några låtar sen skulle dem spela guitarr hero, och när det var min tur sket dem i de, så jag sov, sen vakna, sen sov, sen vakna sen sov..

ibland börjar jag faktiskt tro att det är något fel på mig, jag sover flera gånger om dagen, och svaret är nej, jag har inte svårt att somna sen på kvällen. jag har börjat sova nu när det är tråkigt, eller jag inte har något att göra. visst att jag sovit förut med så fort jag närmat mig en kudde, men nu är det fan värr ..

ialf, så åkte vi endå hem rätt skapligt igår kväll, la oss i sängen och sen ringde löwet att han skulle ha skjuts så niclas for iväg och självklart kunde jag inte somna om, men sen fick jag min värme och somnade så gott, och drömde om den där filmen på tvn, super bra.

Inga kommentarer: