fredag 30 maj 2008

Fredag

Stan m. Ida (hade inte behövt att åka till skolan) men men, köpte en klänning på stan m. Ida den kommer bli grym med ett par bruna ben till.

sen åkte jag till mammas jobb, och bussen dit var svettig värre, fifan säger jag bara, de bara forsa ut varm luft. grrrrrr. väl hos mamma gjorde jag två skyltar, och sen prata med petra som kom hem från grekland, NEGER!

åkte sen till ikano m. lillebror och mamma, väl där köpte jag två capri mjukisbyxor, ett par turkosa och ett par gröna kunde verkligen inte bestämma mig vilken färg som var finast så båda fick följa med hem, sen inhandlade jag även en t-shirt och en längre t-shirt variant, och en jeans kjol.

blev inget talriksköp, de får ske nästa vecka och sen glömde jag bikiniunderdel och shorts, men det hinns med. haha.

ikväll blir det att åka ner till rix fm, och nej jag är inte så pigg påt, men finns inte så mycket annat att göra, plus att jag vill dit för att se takida, mums :) sen får man se vad som händer och sker, börjar få cp huvudvärk, och sen har ju ett antal bett mig att ringa när jag är där, för det är ju så otroligt lätt att hitta folket? :P naw va.

fast får ju inte glömma att min pojkvän jocke är på scen, hoppas ja?! annars går ju världen under, och jag missar säkert honom för jag orkar inte se hela. gaaaaaaaaaaaaaaaaah, efterfest hemma hos mig, du och jag? morr!

Inga kommentarer: