torsdag 15 maj 2008

...


mhm, nu har jag velat hela dagen, ska jag köpa den gröna samsungen eller den svarta Meizu M6.
den gröna är så fräsch, men endast 2 GB och den är billigare (förståligt)
den svarta är oerhört snygg den med, 8 GB, man kan se film (inte för jag kommer göra de) men större display, hur mycket annat 'skit' som helst i. och min pojkvän tycker man ska titta på sånt mest, så får väll lyssna på honom.

men hatar när man hittar olika mp3;er man blir helt förtjust i, då blir de ännu svårare att välja. men de lutar nog mest åt den svarta, eller? oooh.

och sen säger mamma, du har ju en (ja men den funkar inte) och måste den kosta så mycket och blabla, jaaaaaaaa de behöver jag, tänk bussresan till skolan 40 min dit och 40 min hem. och sen när man ska någonstans, går ut och går osv, plus att jag kan ha den i niclas bil, istället för att bränna nya skivor hela tiden. ser ni, den kommer till anvädning, haha.

Inga kommentarer: