lördag 3 maj 2008

1 maj


Åkte till pappa på onsdagen, mamma var snäll och skjutsade dit mig (eller ja, jag körde då) polis kontroller så de stod härliga till, men såklart var mamma mer närvös än mig, haha. men innan de var vi duktiga och slå oss ner i ett solarium, de va nya rör och hela köret, och fifan höll på att dö.

väl hos pappa blev man ensamt motagen, ingen pappa hemma där alltså, testade och ringa men inget svar, så slängde mig framför tv;n och kollade de ena programmet efter de andra. sen äntligen fick man sig ett telefonsamtal, och vi bestämde oss för att tjocka pizza, så blev att beställa en av dem godaste pizzorna i världen och satte på en film, minns inte namnet, men den var hyffsat.

fick förfrågan att följa med lina och några av hennes kompisar att gå ut och äta, och sen åka hem till någon och röka vattenpipa och spela något spel, men tackade dig, så tillbringade kvällen med pappa framför några tv program.


sen blev de läggdags vid 11 tiden, och sen vakna för tidigt, slänga i sig frukost och sen dra till torget, åkte till godegård och jag hamnade i korvbilen tillsammans med ulla-hsdhs och joanna. i början gick de lite trögt, men sen märkte vi att vi hamnade i bästa läget, så blev ruscher hela tiden, 'och jag älskart' stress stress stress, pengar pengar pengar. haha, och min ponkie, elin, andy, bullen, tomas, ann-britt, moa och andreas kom även förbi och kollade, ja och farmor och farfar. älskar verkligen de där, haha de är helt sjukt.

Inga kommentarer: