onsdag 30 april 2008

I all evighets evighet <3


Vintern 05 - var den finaste på länge, bland allt trassel och krångel kom du, 2005.10.05 <3>


Sommaren 06 - följde jag med din pappa, andreas, lotta, helen, elin, markus och dig till ramsvik, där dagarna spenderades på stranden med sol&bad, kvällarna spenderades längs stranden, med natt dopp, bastu och långa promenader och puben. de va mys på hög nivå, en hel vecka tillsammans med dig i värmen.


åkte sen till öland med min familj och några muppar, de var mest pest och pina. att spendera en vecka med folk man inte tål i samma hus går inte. speciellt inte när dem beter sig som idioter, och tror dem är allt. haha usch. och inte fick man många telefonsamtal från dig, för du hade inte tid.

kom sen hem, och jag ville bara försvinna, ett svullet öga och du hade inte tid, då var vännerna viktigare, men vi fann vår lycka igen, de var bara en jobbig period, och vem vill umgås med ett äckel mongo. usch.


Vintern 06 - firade vi ett år, och de var mer än mys, lycka, kärlek och värme.

Sen kom 07 och vi spenderade tiden med varandra näst intill hela tiden, och jag älskar de hur mycket som helst, en minut utan dig är ett helvete. jag är beroende, besatt utav dig.


det går inte att sätta ord på allt vi upplevt, gått igenom och all tid vi spenderat tillsammans. det går bara att sätta kärlek och lycka på allt.


och sommaren 08 kommer bli oslagbar. jag längtar, jag längtar, jag längtar.
& alla framtids planer, oooooooooh <3

Inga kommentarer: