onsdag 9 april 2008

Torsdag


igår blev det dra till mammas jobb efter skolan, var vrål hungrig och snälla som dem är hade dem köpt en köttbulle macka. sen blev de lite strunt prat som vanligt.


sen blev de att bege sig till frisören, fick någon tjej som inte var helt färdig utbildad, så tog extra lång tid eftersom hon var tvungen att fråga ett antal gånger, men men hon prata ialf bort tiden med mig, satt där i 3 och en halv timme, och blev inte ens nöjd, det är illa!


men jag ska inte sitta och tjuta, det tog 5 cm på håret (mhm, vart var de där ta så lite som möjligt) vet att de va sjukt slitet, men endå! och sen blev slingorna i orange färg, och visst jag vet att det är svårt när jag hade så mörk grund botten men endå! men inte gråta som sagt, så ett vuxenpoäng till mig. ska bara försöka undvika speglar, gaah!


efter frisören skjutsade mamma mig till sofia, och väl där blev det massa prat, skvaller, minnen, och planer för sommaren, och jag hoppas på tysklandsresan och sen utomlands när man börjat skolan, typ en vecka innan höst lovet :) du är bäst, jag finns alltid här för dig, soulmate <3


idag blir det ialf att gå till skolan, bara två lektioner, så de är skönt, sen blir det att bege sig till gymmet och sen sola, och det behövs kan jag lova. och sen vill jag mysa ihjäl mig med min älskling, jag behöver dig mer än någonsin nu, jag är ensam, och ensam är fan inte stark. vill bara att du ska förstå ..

Inga kommentarer: