onsdag 30 april 2008

valborg


yepp, då var de fjärde året i rad jag inte ska festa på valborg, höhö.
men vet ni vad, det gör mig inte ett dugg, istället för att spendera några hundra på alkohol, transport, kläder osv. så tjänar jag istället flera hundra dagen efter.

att gå upp vid 5, 6 tiden kanske inte är en höjdare, och stå och rigga upp allt vid 7 på morgonen när ögonlocken hänger nedanför axlarna, men tiden går så ruggigt fort och pengarna bara ramlar in i handen, samma kväll. det är lätt förtjänta pengar (eller okej, de tar på krafterna och man har en hejdundrande värk i ben och rygg, men vem dör utav de?)

& de bästa utav allt är att man inte är hemma och ligger och tycker synd om sig själv, för att man är så bakis, utan jag är uppe med tuppen. ;D HÖHÖ.

nae nu ska jag fortsätta packa, sen dra och sola med mamma, och sen fara till motala, och ha mys kväll med pappa där.

Inga kommentarer: