söndag 27 april 2008

söndag


Igår åkte jag, jimmy, bullen och niclas till norrköping, kollade in mediamarkt, där de var wii tält, mest småbarn som trängdes omkring där, gratiskorv, singstarbil, sen blev de att gå in och kolla där, jag hittade mig ett as fint rosa tangentbord med mus som niclas tänkte köpa till mig förra gången han var där, men sorgligt nog var de inte trådlöst, så de sket sig. och sen hittade jag en rosa eller svart mp3 jag vill köpa, eller ska!


efter vi hade trängts där ett tag, missade vi popkidz och åkte istället till hamnen där massa målade, sååå fint. sen åkte vi in till stan, skrek, tutade och skrämde allt folk, haha samtidigt som vi lyssnade på christer sjögren, leende guldbruna ögon, men direkt när vi kom hem till linköping blev de att ändra musik. (här känner ju folk igen oss) haha.

blev sen att äta mcdonalds, åka till willys köpa på oss chips, dipp och dricka, hämta upp sofia och sen åka till bullen i malmslätt och ha film kväll framför, sökarna och tretton, somnade i slutet av båda filmerna, haha. sen blev de en vända in till stan, hälsa på alex och sen åka hem och sova typ. somnade gott om något.


& idag skulle jimmy jag och niclas åkt till sandhögarna, spela kubb, sola, fika osv. för vi hade ju såklart sett fram emot en solig dag, men det sket sig ju. så har istället städat hela mitt rum idag, inga kläder på golvet längre, och rummet är kliniskt rent ifrån damm, till och med under sängen, wolla.


borde plugga nu också, men orks de? nae. ska nog ut på en rejält lång promenad med hilton.

Inga kommentarer: