tisdag 29 april 2008

tisdag

hade nationella prov i engelska idag, hör och läsförståelse. säger bara tjena mitt bena ..

och sen fick man höra att man var värdelös ;O för att man skippa svenska och idrotten, men du lilla gumman att ha hål i 3 timmar, sen svenska (som man är klar med allt på) och idrott som jag kan röra på fläsket bättre hemma, haha. då känndes de bättre att åka hem läsa engelska boken bli klar med dem uppgifterna ;D

mjo, nu har jag precis ätit lite rulltårta och saft, och ska snart sätta mig ute i solen och börja läsa lite i boken, sjukt dålig, men sånt som måste göras. ett minus är ju att de blåser lite för mycket ute. men såg att endel grannar sitter ute i bikini, så då ska inte jag vara sämre (fast lite mer påklädd skulle jag tro)

och min ponk slutar ju om 30 min, så han får väll göra mig lite sällskap :)

Inga kommentarer: