onsdag 23 april 2008

<3


jag vill ha sommar och galna äventyr, jag vill ha den perfekta bruna brännan och mys med älskling i solen.

jag vill ha allt, nu nu nu. sommar kvällar, fester, sol, bad och allt vad som hör till.

jag längtar något enormt till rhodos med mamma, thulla, andreas, johan och älsklingen. dö av värmesslag, bränna mig, få ännu mer fula äckliga fräknar, gå längs stranden, svalka mig i poolen/havet, skrika åt allt saltvatten i ögonen och pressa, festa, svimma av värme, och skrika av brännheta fötter. jag vill ha lycka, sommar och skollheta dagar. give me.

plus att jag vill fara på äventyr till öland, jobba häcken av mig, dra till tyskland köpa in en massa sprit m. ponk, fredrik och sofia. dra en vända till liseberg, stockholm och simma av oss i skaras sommarland.
(sofia om jag har tillräckligt med pengar, då bjuur jag på något, jag betalar stuga för oss på skara, så vi kan åka vatten skidor, mini motorcykel och allt vad som hör till!) deal?

JAG VILL HA LOOOOOV, jag klarar inte mer skol uppgifter, jag skjuter på de, jag hoppar på de, jag har annat för mig, jag vill känna värmen, solen och vinden. jag vill inte isolera mig i en sal, med väggar, tak och dålig luft. huvudvärke och andningsbesvär. iou.
(nu har jag drömt mig iväg, lite för långt för stunden, men jag har ialf något att se fram emot, och jag måste planera, jag måste få ha något att se fram emot, något att längta till så jag spricker)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh Yes , deaaal.
Jag går med på det ! :)