torsdag 17 april 2008

...


Nationella provet på morgonen gick såååådär, kom fan inte på någonting, sen blev de bara att skriva ihop en smörja, röda tråden och vad alla pratar om, de kan du inte hitta i min 'berättelse'. ajaj, gjorde den ialf.


gick till halv 12, vilket var grymt skönt, så blev att gå ner i maten och äta lite, och sen bege sig till gymmet med ida och empan, typ första gången för empan på en månad :P haha, jag var grym på springbandet, sprang 10,4 annars brukar ja springa på 8,6 typ. och kunde typ hålla på hur länge som helst, sen blev de massa armar och ben, och hujeda mig vad jag kommer ha träningsverk imorgon. (men de är gött endå, för då vet man att man har kämpat)


sen begav sig jag och ida till feel good och solade, och jisses min gud va vi brände oss, här kommer rödljuset igen ..


& nu sitter jag här, väntar på att min sötnöt ska sluta jobba. för han bestämde minsann att han och jag skulle ha en mys dag bara han och jag, framför en film och bara mys gosa :)

Inga kommentarer: