söndag 13 april 2008

...


Igår blev det att åka hem till niclas pappa och äta oxfilé, potatisgratäng sallad och vitlöksbröd, mums, med andreas, niclas, ann-britt och tomas :) sen blev det en het diskussion om hur vi träffades och jobb osv, haha :)


sen ockuperade andreas, niclas rum med ett gäng tjejer och killar (och vi fick absoult inte komma in, haha) så jag, niclas och alex satt ute i vardagsrummet och ät chilinötter, och kollade på körlaget, sen blev det skratt åt vissa saker, morr! sen joina jimmy oss och hela andreas rum var täckt av popcorn.


sen blev det ut på hemligt uppdrag, i mini bussen, haha, och jag somnade väll sissodär 10 gånger där bak, och vaknade ena gången av att dem tveka om dem våga köra över värsta träsket, och de bara gled åt alla håll, sen vakna ja andra gången av att ett vildsvin gick över vägen och dem blev helt fascinerade och åkte ut till brokind, bestorp, viggeby för att få syn på en till, haha. sen blev det att köra efter en bil som såg ut att köra rattfull, men sen körde den in på ågatan och gick ut och sa till polisen, då ville inte jag och jimmy vara med och leka mer, men alex och niclas tyckte vi var tråkiga, haha :P sen blev de bil tvätt och gå och krypa ner i sängen.


& idag blir det att åka till morfar, med niclas, mamma och johan och äta mat osv :)

plus att jag egentligen måste plugga för jag har svenska prov imorgon, men uschan!

Inga kommentarer: