fredag 11 april 2008

Fredag


for till skolan, och hade dem mest onödiga lektioner som går att hitta, saker vi gjorde på en timma går att göra på 30 sek, alltså blev de mest prat prat prat.. iofs är de soft de med, men endå, tiden går fortare när man ska göra något.


mamma kom och hämtade mig efter skolan, så åkte vi ut till mcdonalds, där jag skulle på intervju, satte mig ner med restaurang chefen och en cola i handen, att berätta om sig själv, bra, dåliga egenskaper är fan inte lätt, uschan, men det gick över förväntan. så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på ett positivt svar :)


sen for vi iväg till ikano, där jag hade hittat en bikini i förra veckan, och provade den och den satt som ett smäck, så blev att inhandla den, så nu hoppas vi att inte alla kommer i likandana, att jag kan få ha min för mig själv, haha :)


& på tal om annat sitter vi i skolan och 'planerar, diskuterar' en resa utomlands framåt höstlovet, och jag hoppas verkligen det går igenom, en drös med sol brända tjejer, mhm, hoppas hoppas :)


& ikväll får man se vad det bjud på, blir en alkohol fri dag / helg. har några förslag att välja emellan, men lutar mest åt ett, haha :)

Inga kommentarer: