tisdag 22 april 2008

Tisdag

Skolan, hela dagen lång idag, fram till halv 5, uschan. men avklarade idrotten även denna vecka, och vi lekte med spadar typ, och beata jag och ida var typ bäst, fast jag var snäppet bättre för jag kunde ialf fånga bollen några fåtal gånger ;p sen blev de typ gitarr spel och sång, och blir de fulaste kläderna och fulaste sminket sista dagen i skolan? hahaha.

- skulle du typ suga av idrottsläraren, den manliga, eller stå i stans fulaste bikini och fulaste sminket och stå och spela på den där spaden framför hela ljunkan, och vi har även byggt upp en scen.
Jag; nae jag skulle nog suga av läraren.
Beata; vafan jag skulle lätt stå och sjunga framför hela ljunkan, jag träffar inte dem igen.
Jag; du gör inte de va? :O HAHAHA.


när jag kom hem från skolan, så ringde bullen och sa att dem frös ihjäl och väntade på niclas, så snäll som jag är erbjöd jag dem komma hem till mig, så lisa, bullen, malin, jonte och obs kom och hoppade studsmatta och prata massa skit.

sen åkte jag iväg till ikano med mamma och johan, stod och skrek på empan ett bra tag, tills hennes mamma vände sig om och hon fick en vink ;D johan hittade ett par jeans och t-shirts och jag fick mig ett par nya solglasögon :)


plus att mamma har pratat med han som hon känner hyr ut lägenheter så till jul, om inte innan, och om niclas får sig ett jobb ;D lääääääääääääääääääääängtar om något.

Inga kommentarer: