måndag 28 april 2008

måndag


älsklingen, var ju som sagt snäll och skjutsade mig till skolan idag, fast fick ju tanka ialf, eftersom han är råå pank, och jag med nu. haha, längtar som bara den tills de är typ fredag, för då har jag fått min lön, studiebidrag och månadspeng. och de behövs må jag säga ..

som sagt, hade matte och den blev de inte mycket gjort på, sen svenska och jag och ida drog efter några minuter eftersom vi hade gjort klart allt. så blev gymmet, och fifan så kvavt de var, höll på att dö, men fick oss några motionspass haha. 'nae nu måste ja springa lite, så de känns att jag har tränat'.


och jag fick rycket att jag skulle gå hem från gymmet, och det är en jävla bra bit ska jag säga er, kom till braskens, sen hämta ponkie upp mig, (nae jag var inte lat, bara jävligt trött, ont i benen och huvudvärk) de är ingen bra blandning, tanken var ju ialf gooo :)

så vi åt massa mat när vi kom hem, sen gosa ner oss i sängen framför andra avenyn och sen tog oss en dusch, och sen fortsatte se någon jävligt tråkig dokument om typ olja som niclas tyckte var jättte kul ' lovar att de var bara för att jävlas med mig' ja justa ja, gjorde en rulltårta också, duktig jag är, och den blev hujeda mig god :)

nu har ja slängt i mig lite flingor och tittar på outsiders. borde börja läsa lite på min engelska bok, men får se, har ju som sagt ett hål på tre timmar imorgon, så ska hem och göra de då. om de orks (haha)

Inga kommentarer: