tisdag 8 april 2008

...


oh, vissa dagar stör man sig mer än andra, fast att jag önskar att jag bara kunde svissa bort det lite lätt och bara låta det va. För det är så himla onödigt att lägga energin på, men ibland så går det bara inte. det ligger där och trycker tills man exploderar.


De råd jag ger andra, borde jag kanske lyssna på själv, och ta till mig, men mina ord funkar kanske inte på mig själv?


men nae, jag är ju en sådan där person som enbart flörtar med niclas/mina (killkompisar) för att dem ska tycka om mig, sitter i deras knä, pussar på dem. de är enda anledningen till att dem tycker om mig.


(du får mig verkligen att skratta, du tror verkligen att det är så? shiiet, jag har känt killarna i snart 3 år, och du tror inte att de blir genomskinligt efter ett tag om de skulle vara så?)


& sen stör jag mig på andra som inte kan öppna käften, och ger skit till enbart en person när det inte ens är hennes fel, för vet du vad? det är ditt eget fel, helt och hållet ditt fel, du tänker bara på dig själv och käftar därefter, prata mellan 4 ögon, (du som beskev dig som en person som står och säger precis vad du tycker) show me!


mjo, nu har jag ventilerat av mig :) sitter och äter choklad, super mörk ;O och väntar på att min ponkie ska komma så vi kan krypa ner i sängen framför andra avenyn :)

Inga kommentarer: