onsdag 16 april 2008

Torsdag


Idag har blivit en sådan där dag/morgon då jag inte orkar någonting, vilket blir allt för ofta, (kanske positivt) orkar inte ställa mig framför spegeln och sminka mig, blir att dra ett tag med mascaran och pytte pytte lite foundation (i gemfört med dig;O). fast att man har nordens svullnaste ögonlock och röd rosig lite var och varannan stans. men orka bry sig, nae precis, för jag ska endå bara träna (STENHÅRT!) efter skolan och sola.


aou, plus att hyn mår bättre utan smink, så den får lufta, jäjä.


på tal om annat så har vi nationella prov i engelska idag på morgonen, skriv delen, uschan, kommer gå åt botten. det positiva i de hela är att vi slipper engelskan på slutet av dagen, så slutar halv 12 :) göttans.


(iiih, jag läser ens blogg, hela hela tiden, och jag får sådana pirr i magen, ohohohoh jag längtar, plus att hon har en enormt bra blogg)

Inga kommentarer: