onsdag 16 april 2008

Onsdag


Idag blev det skolan, sen stan m. Jennifer&Ida köpte gooodis va, (tredje dagen i rad, och jag som skulle bli snäppet duktigare, haha) sen blev det att leta efter en sak, men inge fint, så beställer det på internet (ponkie dåååw)


sen blev det att bege sig hemåt, fick ett telefonsamtal och vipps så ville dem ha mig anställd, TACK sååå nedrans jävla fucking mycket, jag vart hyper glad glädjeskrik och både de ena och de andra. jag som precis hade slutat hoppats. och min mamma är så glad för min skull :) äntligen lite pengar att ha och röra sig med varje månad och sommaren!


sen kom sofia till mig, blev snack om både de ena och de andra, mys unge! sen kom niclas och hämtade oss, och vi hämtade upp jimmy, beställde pizza och gick upp till fredrik och åt, sen blev de tv spel, hockey och fika :)


iiiih, jag är så glad :)


sommaren, så nu kanske de kan bli
midsommar på öland (?!),
rhodos m. min familj&niclas familj!!!!
tyskland m. niclas, sofia och fredrik (?!)

plus utomlands runt höstlovet :)

Inga kommentarer: