söndag 20 april 2008

Söndag


Idag vaknade jag upp brevid min sötnos, blev att börja dagen med att mysa framför talang och sen göra iordning sig. och idag har det hunnits med mycket.

- var och kollade på moa, när hon spelade skolhandboll i kungsbergshallen.
- soolat och fikat massa.
- hoppat studsmatta m. jimmy, niclas och bullen, plus lagat mat till grabbarna.
- varit i sandhögarna, och varit såhäär nära att bada.
- ätit glass och tvättat arvidsbil helt själv ;D duktig jag är va. plus att the boys, bara kollade på mina tuttar hela tiden och tog hundratals kort och filmade, ajabaja va!
- och nu blev de tv tittande m. jimmy och niclas.

plus att bullen tycker att jag kommer ifrån solarieöarna, höhö, och mamma tycker inte att jag ska sola mer för jag ser ut som en neger, men vänta ni tills i sommar! ujuj ..

& imorgon har jag sovmorgon till 10.20 skööööööni. och slutar halv 3, och sen blir de träna.

Inga kommentarer: