fredag 18 april 2008

sol&värme

älskade, sötaste hilton <3
ibland fattar jag inte vad folk är ute efter, eller hur dem ens tänker. men jag håller mig utanför, det är inte mitt problem, mitt bekymmer. för jag har inte gjort dig ett skit, så tänker inte sitta och säga emot eller hålla med. de enda ja skaffar mig, är min egen uppfattning och mina egna beslut. & jag kan tycka synd om dig, pågrund av endel saker, men säger inte mer än så. it's not my problems.


mitt humör är ialf på topp! bättre än så kan de knappast bli, solen och värmen har kommit fram igen ;D blev skolan, och där fanns de även tid för att sitta och glassa i solen, hur underbart som helst, plus att jag fått mer färg, en den jag fick från solariumet, haha ;D


väl hemma, så blev de att göra sig en macka och oboy, och gå ut och sätta sig i en solstol, och sen hoppa lite studsmatta, med min bror och martin. sen sitta och prata strunt med mamma, och ha ångest för vad vi ska äta ikväll, men de blir sallad från mcdonalds, haha.


& ikväll, har jag inte en aning, är hemma själv för johan åker till åtvid, och mamma ska iväg. men kanske blir hockey med niclas och några andra? who knows.

Inga kommentarer: