fredag 25 april 2008

Fredag


ÄNTLIGEN FREDAG, säger jag bara :) ujuj, behöver ledighet, fast att tiden efter skolan, mest har kännts som lov, man hinner med så mycket, och man vaknar så glad av att solen lyser in.


igår blev de lite kvälls mys med jimmy och niclas, tittade tv, och sen va dem inne på massa porr sidor 'ajabaja, gillar jag inte va!' sen blev de lite biltripp, och en landning hemma hos niclas mamma, som hade kommit hem från kryssning, så blev att tjocka i sig massa choklad.


& jag hade grymt svårt att somna igår så vid halv 12 sätter jag på andra avenyn as högt, tänkte inte på vad jag gjorde, så väckte alla, haha. (och ni som känner mig, vet att jag kan typ somna när och var som helst)


skolan idag, var halv slapp, lite för mycket smekningar och tafs, men de duger de med, höhö.


men direkt när jag kom hem från skolan, drog jag på mig ett par shorts och ett linne och vek upp, la mig i solstolen, somna och vakna efter 1 och en halv timme, om jag var röd i huvudet? joooovars. och nu sitter jag här med en tjocktröja och mjukisbyxor och fryser som en dåre. usch för solfrossa.


och nu har bullen ringt några gånger och tjatat om att bada, men får se, första doppet för i år måste ju komma snart, men vem vet. ruggigt kallt, och jag blir så glad efter jag gjort de jämt. haha. men först blir de grillning ialf, ääääälska <3

Inga kommentarer: