torsdag 17 april 2008

<3


Det är inte klokt vad mycket oboy jag dricker egentligen, (mamma tycker det är jätte bra att jag dricker mjölk, blå mjölk tack) men oboy i? haha skiter i vilket.

för jag är besatt, en älskare och avgudar det hela.

- ett stort glas oboy på morgonen.
- två glas oboy när jag kommer hem från skolan.
- ett glas oboy efter maten.
- en varm kopp choklad på kvällen.
(ibland mer, ibland mindre)

& vi ska inte prata om dagar jag inte är i skolan.

och dem som säger, hur kan du, och varför har så mycket i, de ska komma som bubblor med oboy i på toppen och i botten ska de bli som chokladsås, haha :) & nej man får inte finnar av oboy, inte mer än av något annat, och orka tro på allt som sägs och vad man läser om. du får finnar av ost, du får finnar av choklad. oh men shiet mannen, nae jag har inte fått mer finner eller mindre.

Inga kommentarer: