lördag 12 april 2008

Lördag


Igår blev det att åka hem till niclas pappa, där det blev att sitta framför hockeyn med ann-britt, tomas, niclas och alex. blev fika osv.

(oh nej jag är ingen hockey fantast, kan tycka det är kul att se de live, men annars nae, fast igår var det faktiskt rätt så kul, va helt inne i tv;n, men är väll kanske för att det är lhc, final och att alla är helt galna) haha

kvällen fortsatte sen med att åka hem till hägg och fortsätta se på hockeyn med albert, oscar och löwet, chips dricka osv. sen for vi till elin&andy där jimmy, sara och malin var.

och man var bara tvungen att pussa på kinden va? :P HAHA, sen blev de spark mellan benen, slagen på tuttarna och ett bordskant rakt in i benet och sen ett hårt grep om armen, AJ!

& sen stör jag mig något grymt på folk som ändrar sättet när dem är med olika personer, gah, va dig själv. plus att vad hjälper det sitta och hålla käften?

somnade ialf brevid världens underbaraste pojkvän och vaknade upp brevid en drogad bebis, så gullig som jag är gjorde jag frukost på sängen och sen blev det mys hela morgonen, sen begav vi oss till ikano med niclas pappa som införskaffade sig en ny mobil :)
& kvällen bjuds på? mat hemma hos niclas pappa, oxfile osv muuuums.


och sen vara med sofia, skulle jag tro :)

Inga kommentarer: