tisdag 15 april 2008

...

Frågor och svar, (du&dina saker, vem betala, vilket märke)

Din dator: bärbar dator acer 5520, jag betalade helt själv :)
Din mobil: samsung u600, jag betala hälften och pappa hälften.
Din tv: Samsung 32`LCD svart, haha, mamma 5000:- jag 1000:- (lite duktig ialf)
Din dvd: eh typ tecknica?! (tror det är något billigt skit från maxi) :D, betalade själv.
Din stereo: Denver, (vägg grej) fick den av mamma.
Din bio anläggning: nae någon sådan lyx har jag inte, bara hos ponkie, haha :)
Din säng: IKEA ;D 1,20cm fick den av mamma (tycker synd om mamma, hon har köpt 3 nya sängar till mig under 2 år)
Din tv bänk: IKEA, mamma köpte
Ditt soff bord: har inget va
Din dator stol: har ingen va
Din matta/or: Två svarta ryor, en rund och en avlång, mammas jobb, gratis :)
Din hemtelefon: En röd bil, från clas olhsson ;D jag betalde själv :D haha.
Ditt smink: betalat allt själv (förutom lite saker jag fått i present)
Din parfym/er: Paris Hilton (Niclas) Britney Spears (Niclas) Puma (farmor&farfar) Amor amor (mamma) bahia (jag själv)
Dina kläder: jadu, där har jag betalat allt själv, plus nästan alla niclas kläder, haha :) delad ekonomi va? haha.
Din plattång: någon billig skit, men jag betala själv :)
Din hårfön: OBH nordica, fick av mamma
Din locktång: OBH nordica, jag betala själv.

& ingen kan fan ta och komma och säga att jag är bortskämd. nej jag betalar mina saker bäst vad jag kan, och jag försöker att klara mig utan mamma (&pappas) hjälp. men sen finns de ju födelsedagar och julafton som alla vet.

Inga kommentarer: