onsdag 23 april 2008

Torsdag


Åkte ju som sagt till Ida igår med jimmy, sofia och niclas. väl där blev de lite tv titt, fika och en massa prat om både de ena och de andra, haha :) funny.


på vägen hem så blev de engelska prat hela vägen hem, plus att sofia prata danska, FIFAN va ja garva, hahaa. tårar i ögonen. & en sak som var hur gulligt som helst, jimmy och niclas följde med hem till mig ett tag, sen gick jag och duscha och dem skulle åka, när ja kommer ur duschen har ponkie skrivit en lapp som alltid förr, 'Godnatt älskling :) ringer imorgon när jag kommer hem. älskar dig mer än mest <3'>


& idag blir de en svenska lektion, sen gymmet, och sen hoppas på att man kan glassa framför solen när man kommer hem, älska vädret :)

och sen har jag äntligen tss, beslutat mig om att lära mig dricka vitt vin, de ser så mysigt ut. så sofia och jag ska ha vin kväll med massa ost och kex någon helg framöver, när jag har fått in lite pengar. mysmysmys.


& student festen på lördag sket sig, så vi får hitta på något annat kuli, tur i oturen eftersom våran ekonomi lutar åt de ena hållet :P haha.

Inga kommentarer: