onsdag 30 april 2008

Kärlek i all evighets evighet <3


Älskling dem gånger jag säger att jag inte orkar mer, det är bara lögn, det är bara ett ord för att slingra sig ur de dåliga, ett sjukt jävla dåligt ordföråd. men ibland blir allt bara fel, och jag hatar dem gånger det uppstår fel ord, fel ord som leder till tjafs, bråk och sura miner. men vilket förhållande har inte varit med om bråk, tjafs och tårar?

är det inte så att bråk, tjafs och tårar stärker förhållandet? att man blåser ut de dåliga, och tar in de braiga. jag vet ialf säkert att det alltid kommer vara du&jag. du&jag i all evighets evighet.

där allt började på msn med töntiga meningar och katiga ord, när telefonräkningen blev allt för dyr, men du glädje dig åt din bonus du fick för varje minut. när vi pratade dag ut och dag in, och ibland sas de inga ord, och ibland hade jag bara telefonen tätt emot örat och somnade till dina ord. när du sprang runt på fester men fortfarande ville ha min röst i ditt öra.


när jag tog med mig några tjejkompisar för att äntligen träffa dig vid lasses med dina kompisar, och sen andra gången när du precis fyllt 17 år, och dagen efter du skulle åka till öland, och du blev så besviken att jag inte ringde en endaste gång när du var där, och att du hade tjatat på din mamma att du ville hem hela tiden. och när du väl kom hem, bjöds på en överraskning på msn.


sen fortsatte tiden med att jag och lisa nästan alltid kom till dig för att vi var så glada att du hela tiden laddade ner vår musik och dem filmer vi ville se. och när vi trängdes i ditt rum bland all killsvett och datorer. och sen dem gånger jag åkte själv till dig, vi låg i varsin sida av sängen och tittade på film, men glömmer aldrig den gången vi såg på kalle och chokladfabriken, och du somnade, och jag blev livrädd för jag visste att filmen snart skulle ta slut, vad skulle jag göra då?! så jag försökte väcka dig hela tiden, och till slut vände du på dig, la dig brevid mig. och sen fortsatte dagarna, och sen frågade jag dig om jag fick bita dig i läppen? (hur dum får man bli) och de hela slutade i en puss ..

och jag minns hur fjärilarna bara snurrade runt som idioter i magen och jag fick ett sådant glädjerus. och mamma tjatade hela tiden på att hon ville träffa dig (fast att hon hade träffat dig ungefär ett år innan mig) och du skyllde hela tiden på att du inte tålde min hund. (iofs sant)

och första gången vi sov över hos varandra, hud mot hud, läppar mot läppar. och de mysigaste utav allt 1 advent, julmys i hela rummet, och du och jag.

och på 2 och ett halvt år, har hänt så otroligt mycket, en hel historia bakom oss, och en hel framtid framför oss, du har mitt hjärta i din hand, jag älskar dig över allt annat Niclas <3

Inga kommentarer: