måndag 21 april 2008

Måndag


Avklarade skolan idag, plus att vi hann få lite sol på oss, göddigt :) dissade gymmet, 'illa', men tar igen de på idrotten imorgon och ett stenhårt pass på torsdag, haha ;D


- efter skolan blev de att gå in till stan m. hanna och ida, ida bjöd på glass på bosses, och sen blev de att fixa nytt recept p-piller, på ungdomsmottagningen, skönt att ha de avklarat, så man inte skjuter på de mer.

- sen blev de buss hem, och min sötnöt kom och hämtade upp mig, så jag slapp gå mer på mina fötter som är svullna och såriga av skoskav, uschan.

- blev att åka hem fixa lite mackor, sen ringer bullen som vill att vi ska följa med till norrköping för att titta på en bil han vill ha, så åkte med han, arvid och jonte. blev en bilresa med högläsning i min engelska bok och boll fight, haha.

- sen hem efter dem provkört och snackat bil, och proppa i sig mat, och sen blev de andra avenyn. och i slutet kom även elin, andy och jimmy och hälsade på, så blev studsmatta och så hjälpte dem mig att göra min engelska läxa, haha ;D


och nu har jag precis duschat och ska fortsätta läsa jobbig bok och sova.

&imorgon blir de skolan, enda till kvart i fem, USCH! sen blir de hem duscha och sen åka till ikano m. mamma och bror.

Inga kommentarer: