lördag 19 april 2008

Lördag

Igår blev det 'hemligt uppdrag' med jimmy, alex och niclas. först när vi åkte förbi alex somnade jag i niclas bil i baksätet, och där lät dem mig ligga hela resan, om jag hade ont i magen och sidan av bältjävlet som låg och tryckte, usch. sen tänkte dem låta mig ligga kvar hos niclas när dem kom dit, för vi skulle åka i jimmys minibuss, säger bara tur att ni inte lämnade mig! för då jävlar, haha :)

hoppade ialf in i jimmys bil, och somnade typ lika fort igen, vaknades av att dem var i norsholm och det stod en hel drös med hjortar på vägen, sen fortsatte vi åka och då stod de typ 31, 34 (alla sa olika :p) och jimmy och dem skulla ut och klappa dem, jo man kan ju gissa hur de gick, sen skutta de säkert 100 hjortar både framför och bakom bilen, fräääääääänt. väl hemma vid halv 3 sussade jag grymt skönt i min säng tillsammans med mysmongot :)

vaknade upp och gjorde ordning frukost och klädde på niclas (som vanligt ;P) haha. sen blev det att göra iordning sig och åka iväg till ikano med mamma, och jag kör utan övningskörningsskylt, jätte bra, min mamma var för lat att gå och hämta den i garaget, självklart får vi polisen bakom oss, men ja klarade mig fint ;d så blev att åka till biltema, köpa en ny, sen skopunkten och jag fick ett par söta blåa skor av mamma :)

sen vidare till ikano, äta på chilli, och sen inhandla lite annat smått och gott, och sen tog vi en tripp förbi magnus och athena, älska deras hus asså, grrrrrrrr. och jag har fixat två soffor som jag kanske får av dem, super fina, som jag och niclas kan ha när vi flyttar :) sen blev det att storhandla i ekholmen. skulle blivit och sola idag, men vi sket påt och gör de imorgon istället :)

Inga kommentarer: