onsdag 7 maj 2008

Onsdag


Idag klarade jag av hela skoldagen, haha, det tog i att gå på den sista lektionen, när de var så fint ute, men lär nog inte komma och bara kryssa i mig någon gång som beata och astrid ialf, läraren ringde till mobilen :P haha.

blev ändå bara massa klädtitt och spel på lektionen.

direkt när man kom hem blev de att slänga i sig lite flingor och sedan cykla till sofia, blev massa prat och mys. sen skulle vi cykla till fredrik, men niclas ville följa med så vi slapp, för jag har nordens träningsvärk i röven :P väl hos fredrik blev de glass, godis, tvspel, tv och jobb sökningar :) haha så snäll jag är emot er.

nu sitter jag här, har precis skrivit klart om halva mina bok. duktig jag är ;D nu ska jag bara få mig tid till att sätta mig ner och plugga svenska, sagor och myter, värt? nae. men har endå bara svenska provet imorgon vid 10.00 sen slutar efter de, göddigt :)

Inga kommentarer: