tisdag 6 maj 2008

...


ojojoj, känner mig rikitigt duktig nu, slängde i mig en toast sen satte jag mig på cykeln, och den låter så mysigt rassligt, haha. cyklade bort till hjulsbro, säger bara minnen, när man kom förbi alla oranga husen, kullerbyttan och sen hjulsbro skolan, ohmygod vet inte hur länge sen det var jag satt på en cykel och cyklade förbi. saknar fan dem där tiderna något fruktansvärt, då alla var med alla.

sen blev det att fortsätta min cykeltur till graven, så fruktansvärt fint och jag älskar den där fjärilen, den fjärilen som symboliserar du. det knep åt om hjärtat när jag gick upp för trappan till gravstenen och sen sätta sig på gräset framför gravstenen, man sitter lixom på dig. fick ur mig några ord, mest tårar. känner mig bara så wierdo som sitter och pratar med en gravsten, men jag vet att du lyssnar, att du hör mina ord.

efter ett tag åkte jag därifrån med en lättare tyngd på hjärtat, det händer ju inte allt för ofta att jag åker till dig, men jag ska bättra mig, vissa dagar är de enklare än andra. jag ängnar ialf all min tid om kvällarna, nätterna till dig.

fortsatte sen in till hjulsbro igen och cyklade längs ån, mysmys. med tankar som snurrade runt i huvudet, sen kom jag till arvid, och dem där mördar backarna, usch och fy, mjölk syra i benen. fortsatte in mot johannelund och sen stan, och sen hem. i början var de ganska kallt och bara cykla med tjocktröja, men sen jävlar hettade solen på.

grymt skönt att komma ut själv, och röra på sig, och inte bara häromkring där man bor. mhm!

snart kommer niclas till mig, han har vart och fiskat hela dagen med bullen och alex. så bullen kanske kommer sen och tar med sig bonde spelet, så ska vi spela de, haha älskar sällskapsspel :)

Inga kommentarer: