lördag 31 maj 2008

...


Jo, vet ni vad jag har gjort idag? (ja, förutom att sura och sola då, förstås..)

jag har förnyat två grejer som jag använt alldeles för sällan och som satt fult.

-en aprikosfärgad långkjol i as härligt tyg, klippte jag av så den blev kortare, den var alldeles för lång, såg ut som en tant kjol, haha. men nu blir det en av sommarens favorit plagg, plus att man ser 3 gånger brunare ut när man har den på sig ;D mums.

-sen klippte jag av ett par gamla diesel jeans, så dem blev ett par skit snygga shorts.. sådär ojämnt och fint. mhm! (funderar på att ta ett par till jeans att klippa av, blir bara sådär beslut ångest om jag får för mig i vinter och bara oj dem där skulle jag haft kvar) men jag är ju inte direkt pank på jeans, har ju en hel drös jeans inne i garderoben som aldrig kommer till användning. aja vi får se.

ska fortsätta med att plocka iordning på mitt rum, stryka, tvätta och vänta på att niclas kommer hem från valdermarsvik. (hette de så? :P)

Inga kommentarer: