onsdag 28 maj 2008

Onsdag


niclas var söt som vanligt och kom och hämtade mig efter skolan, och jag var snäll och tankade hans bil. åkte hem till mig, tugga i oss några knäckemackor, sen slog vi oss ner i sängen och tittade på What happens in Vegas, och hur bra var inte den filmen då?

mhm fick en att dra på smilebanden och skratta till några gånger, plus att jag älskar lyckliga slut, man blir så sjukt avundsjuk att man vill ha de precis så. (inte för att jag klagar, har världens underbaraste pojkvän, som jag delar mitt liv med) men lite skillnad på linköping och typ USA, London, England osv..

Efter filmen blev vi två nördar som låg och pluggade, har nog aldrig hänt i världshistorien att vi två pluggat tillsammans någongång, och det är dessväre ovanligt att min pojkvän ens håller i en bok, hah. men den stunden varade inte sålänge, blev istället krig i sängen, kickel, bit och nyps, haha.

nu sitter jag här letar jobb för fullt till min ponkie, men de finns ta mig fan bara typ 3 jobb, och dem har jag redan sökt. och nu har ju Norge jobbet kommit upp på listan igen, och de här håller på enda till oktober, vadå kommer sakna ihjäl sig? men inget är ju bestämt, så tar inte ut något i förskott.

Inga kommentarer: