måndag 12 maj 2008

Tisdag


Igår när man kom hem blev de att glo tv och bara slappa sen kom älsklingen hit efter han hade pluggat lite truck, då la vi oss i sängen och kollade igenom alla nya avsnitt av andra avenyn. sen blev vi rastlösa, så åkte i väg till ica eftersom mitt godis sug stiger till max när ja har mens, uschan. men tur som jag hade var de 3.90 på ica ;D haha.

sen åkte vi förbi elin och satt och snacka om henne, sen åkte vi bort till niclas dit bullen och andy kom, och sen ica igen och köpa på sig mer godis och chips, TJOCK! ska sluta .. ;O sen åkte vi hem till mig, och planerade lite midsommar, västervik sket sig för där var man tvungen att vara 25 på midsommar, så det blir tättö, jag och elin fixar maten, handlar (så de blir något gott att äta, haha).

och vart fan har solen tagit vägen? man fryser ju för fan ihjäl när man sätter sin fot utomhus.

aja måste till skolan nu och göra nationellt prov i matte, fytusan. sen blir det att gå ut och äta med några. och sen tillbaka till skolan, två lektioner. men snäll pojkvän som jag har, så ska han komma och hämta mig idag :)

Inga kommentarer: