söndag 18 maj 2008

Söndag


Igår blev det att underhålla två små tjejer som plingade på så snällt och frågade om dem fick hoppa studsmatta. sen tjatade niclas och jimmy på att dem ville fika sig, så jag fick ställa mig i köket och baka till chokladbitar.

sen kom sofia till mig, tittade på de ena programmet efter de andra, sen började sommarkrysset, då satt hon som klistrad för att ola kom ju, KÄFTEN NU, TYYYYYST, OLAAAAAAAAAAAAA! hahahahaha. då kom även bullen, andy och elin förbi. men åkte typ lika fort igen.

och niclas skjutsade mig och sofia till emma, sofias syster. väl där blev vi bjudna på groggar, dinkar, cider och öl. även deras kusin malin från london var där, va en mysig kväll. sen drog dem till krogen, då satt vi kvar och hävade dricka (och efter ett tag snurra huvudet runt, haha) satt där i flera timmar och bara om verkligen allt mellan himmel och jord, framtid, pojkvännerna, sex, vänner, skolan, familj osv. hur mysigt och behövd som helst. och vid 2 hugget kom niclas och hämtade oss, lämnade av sofia hos fredrik, och jag och niclas åkte hem och sov.

och nu hela morgonen har jag tittat på talang, gossip girls och PCD. borde egentligen läsa min engelska bok och plugga på näthandelsprovet, men usch, vart finns orken? tänker bara på helg helg helg och sommarlov.

Inga kommentarer: