söndag 4 maj 2008

Söndag


Ja igår blev det att dra en vända och kolla in när mamma tatuerade sig, och den blev sjukt fin. (bild kommer)

sen blev de att dra en vända in till stan med jimmy och niclas och kolla in lite saker, fick även med mig en t-shirt hem, en uuuurgullig :) sen blev de att åka hem till mig, spela monopol, och de fortsatte i 8 timmar haha, men de blev en paus med mat, lämna jimmys bil, fika osv. men fifan så kul de var, har nog aldrig skrattat så mycket. usch kunde knappt andas och fick bara fram några fåtal pip ljud. aja, halv 3 kom jag ialf i säng, skööönt.


& idag blev de att vakna upp vid 12, göra iordning frukost, sen ringa jimmy och vi bestämde oss för att åka ut till sandhögarna, sola&bada. när vi väl kom dit, var de blåsigt och tråkigt, men sen hittade vi oss ett nytt ställe där de var vindstilla och man kunde till och med doppa fötterna, haha.


sen kom malin, bullen, elin och andy, blev kubb spel, och bullen bada, grattis.


sen hem och göra mat, och sen blev de monopol spel i tre timmar, haha. och nu sitter jag här nyduschad.


skola imorgon, och jag njuter inte över huvud taget, uschan, men får skjuts dit och hoppas på att jag får de hem också, tihihi :)

ett plus i kassan är att jag ska jobba 4-7 juni på sweden rock festival, hurrhurr! :)

Inga kommentarer: