söndag 18 maj 2008

...


naw usch ja, just nu har jag legat i min säng kollat PCD och gossip girls hela dagen typ, har även varit duktig och läst i min engelskabok 'crazy' typ 20 sidor, och läst igenom näthandels provet, så de provet ska nog gå bra, var inte alls mycket man skulle kunna, hurr för de!

har även varit duktig och bytt lakan i min säng, (längtar tills jag ska sova, så jäkla skönt med nya sängkläder, plus att man somnar lättare på något vis. mhm!) ska fortsätta läsa lite, och vad hittas på sen?

har så sjukt nedrans tråkigt att jag har lust att göra något bara sådär, och högst på listan är att klippa sne lugg, men ní anar inte va arg jag kommer bli sen om de blir fult, göra de själv är ju inte jag direkt bäst på. men orkar jag vänta tills nästa helg? haha de märks.

Inga kommentarer: