onsdag 14 maj 2008

Onsdag


Igår blev de nationella prov i matte, veti hundan hur de gick, men orkar inte direkt bry mig. och nu kan jag inte längre säga att 'jag har aldrig fått ett IG på ett prov i hela mitt liv'. jag har till och med fått två, på nationella prov i läsförståelse och hörförståelse. (eller något sådant, klarade ialf muntliga) men får endå G i kursen för jag klarade 'test' nationella. puh.

efter matten igår, drog jag, empan och ida till stan och åt mat. mådde mest dåligt efteråt och brödet var för hårt, ger de en tvåa, haha. medans alla andra som ätit där tycker de är super gott, men men smaksak, och beroende på vad man äter.

& idag hade vi redovisningar hela fm. de bjöds på både de ena och de andra, chips, godis, kakor osv. och efter dem redovisningarna mådde man mer än illa. höhö.

sen gick jag, empan och ida och satte oss vid ån, och solen hettade på rejält göddigt. och nu har empan och jag diskuterat från och till, först skulle vi cykla till skolan imorgon, men sen ändrade vi oss, tar bussen och går hem. uschan, haha. men måste röra på fläsket.

plus att jag har vart med sofia idag, och vi var ute och gick i två timmar, sjukt skönt. och tiden går så fort när man har så mycket att prata om, blev ett stopp på en bänk, kill snack, idiotiska tjejer, minnen, förberedelser, fest osv. sen hade vi en pratstund med två dagisbarn, 'hejdå tokstollar' öh hejdå bajsunge. haha

& vad händer nu? jo kanske ska läsa lite engelska bok och läsa på lite andra böcker, usch. men glädjer mig åt att vi bara har en svenska lektion imorgon, hurrhurr.

Inga kommentarer: