tisdag 3 juni 2008

Kvällen

Yepp, kvällen tillbringades framför gossip girls och desperete housewives m. Niclas, Alex och Jimmy :) mysi, fast att dem mest dummade sig, satte sig i vägen och bytte kanal. höh.

och imorgon börjar jag kl 10.00 med endast en lektion, lär nog inte stanna hela lektionen, eftersom vi bara ska rätta något häfte. så blir att hoppa in i en dusch och slänga på sig ett par slitna shorts och ett linne, och sen typ lika fort åka hem igen, gött.

och vet ni, hur jävla skönt det är att slippa stå framför spegeln och göra iordning sig på morgonen? blir endast att använda borsten med några drag i håret och sätta upp i en toffs. slippa mascaran, foundation, puder och allt vad som hör till. förr kunde jag knappt visas utan smink, men vad är problemet egentligen? man sitter i skolan på lektioner, mat, lektioner går hem, orka bry sig hur man ser ut där?

och nu säger jag inte att jag inte tycker om att göra iordning mig, för jag älskar de. speciellt när man ska göra sig fin till något speciellt tillfälle. men att kunna göra morgon rutinerna utan att stå och sminka sig och aldrig bli nöjd. och detbästa utav allt är att man kan klia sig i ögonen hur mycket som helst, utan att oroa sig. plus att sova en stund längre, mums!

Inga kommentarer: