fredag 6 juni 2008

hm ..


åhh, jag har stans solfrossa, sitter och ryser och fryser hela hela tiden, sjukt jobbigt, spelar ingen roll hur mycket täcken och kläder jag har på mig. burr ..

men ska nog dissa linne&shorts nu, och sätta på mig en mys dress för du är ju endå inte här. och får väll hoppas på att det är något bra på tv, eller så får de bli en film, för det är pissigt jävla tråkigt att vara hemma själv, mamma gick på någon grillfest, johan är i åtvid och jag då? inte ett jävla skit.

ensam är svag, ensam är fan farligt att vara, tankar, tårar osv. usch på mindre än en åttondelssekund, men vet ni vad som får mig på bättre humör, jo dem här låtarna, grrrrrr.
(jo jag är en sådan där som byter musiksmak oftare än jag tappar hårstrån)

Kick- fest hos mig
Johan Badh - Jag är brat, det är min livsstil
DiscoCrew - Här kommer Rebecca

Inga kommentarer: