söndag 8 juni 2008

Söndag

Igår blev det mest en slapp dag, på kvällen drog jag och niclas till albert där hägg, camilla och pix också var, var mest supertrött. somnade som en duns hemma, gjorde sådär ont i ögonen när man blundade.

vaknade av ett sms från hägg då vi skulle ladda upp för att åka och bada, så jag, hägg och niclas hoppade in i bilen och fick vänta i år och dagar på att pix och albert skulle bli klara ;P höh. väl framme hatar jag stigen och sen blev de massa bad och hopp, och jag har bränt sönder mina axlar, rygg och ben, ajaj. och sen senare kom camilla och alex, och sen blev de hemfärd.

blev att slänga i sig massa mat, och sen åka hem till niclas och prata lite om studenten med hans mamma och pappa.

och nu sitter jag och längtar en vecka framåt då man har sommarlov, gööööööööööööddans. aja är ju bara att bita ihop och klara av veckan, ja menar det är ju typ bara betygsnack och nedrans onödig minigolf och shit. mjau, natti natti.

Inga kommentarer: