onsdag 4 juni 2008

stöter?


Blev en del kokningar i skolan, hatar folk som bara glider med, är du verkligen besatt av bilddagboken och msn? shiiiet mannen .. aja, orkar inte lägga mer energi på dig, får du bättre, eller lika mycket är det nålen som gäller.

fick åka bussen hem själv, puhu, bland massa dagisbarn som satt och gagga 'öh tjejen, hihi' 'tjena tjejen, höhö' 'tjena grabben!!!!!' plus att en utländsk satte sig brevid mig, 'turk' eller vad man kallart.
Han; hej går den här till berga?
Jag; ja?
Han; altså, berga centrum?
Jag; ja ..
Han; okej, vart ska du?
Jag; hem ..
Han; vart bor du?
Jag; ullstämma.
Han; jaha, vart ligger de, innan ekholmen eller efter?
Jag; vetifan, sista hållplatsen.
Han; okej, går du på ljunkan?
Jag; eh ja?
Han; okej, media?
Jag; nae ;S handel.
Han; soft, där gick jag med.
Jag; okej kul
Han; hahakhdshldjlghkdbdflbj
Jag;s hsjdlhdhljd
Han; brukar du vara i Berga?
Jag; eh nae va.
Han; okej, för jag jobbar i kiosken där, du vet vid bankomaterna, fast där inne.
Jag; okej kul.
Han; du kan ju komma och hälsa på någon dag, jag är 26 år.
Jag; eh okej, då vet jag.
Han; hade bra, ses.
(eh, om man jobbar i berga, åker bussen varenda dag, hur fan kan man inte ha koll på om bussen går till berga centrum? :o oh maj good.)

Inga kommentarer: